به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، فرگل صحاف با بیان اهمیت موضوع صیانت از حقوق مردم بیان کرد: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با هدف صیانت از حقوق مردم و ارتقاء نظام خدمت، تسهیل فرآیند پاسخگویی به شکایات و درخواست ها، دسترسی آسان آحاد جامعه و امکان بهرهگیری غیر تبعیض آمیز شهروندان از فرآیند دولت الکترونیک به آدرس https://zrm.mcls.gov.ir/ فراهم کرده است.
پاسخگویی سیستمی به درخواست ها و شکایات وزارتخانه، ارائه پاسخ کارشناسی به متقاضی، رصد برخط شکایات توسط متقاضی و کاهش زمان رسیدگی از مزایای راه اندازی این سامانه بود که مدیرکل بهزیستی استان به آن اشاره کرد.
نظر شما